onsdag 4 augusti 2010

Lite bilder från Spanien resan 2010











Här är lite bilder från vår semester i Spanien Sant Feliu de Guixol på Costa Brava kusten. Vi var i Barcelona en dag också. Jag hittade så klart ett hund trim, som jag gjorde ett studiebesök på. Liknade mkt de som finns i Usa vad jag har förstått. Det skulle ha varit kul att kunna uppnå något så fint i Sverige. men jag tror att jag fortsätter i liten skala, jag kunde se att mitt arbete håller sig i överkant i kvalitet mot det jag såg. Kul var det ialla fall att få en ny kontakt, jag köpte tom med mig en parfym som är ämnat till hund (ialla fall så tyckte mattarna och hussarna i spanien om att det doftade gott om deras hundar). Jag tror dock inte att det är ngt för mig i mitt trim, då jag tycker att vanligt shampo doft är tillräckligt. men man måste prova allt innan man dör, så länge det inte skadar eller irriterar hunden. Håll tillgodo med bilderna.... Denna gången inga hund bilder...
Jag ska åka på kennel läger nästa vecka och därefter utlovas bilder. Jag ska även här tacka Pia min kusin med falij för att det tagit hand om Blissa när vi varit iväg. Bästa Josefin var så snäll och tog sig an min lille fis Mango när vi var borta, Tusen tack för att ni finns, ni är guld värda!

Over and out!

3 kommentarer:

Maria & Myrra sa...

Det ser ut som ni har haft fint i Spanien.Efter vad jag har sett så vågar även "Mesen" numera bada.skratt ha det vi ses på lägret

Kramar Maria & Myrra

Josefin sa...

Så härligt det ser ut!

"Vad fin hon är" höll jag på att säga när jag träffade din dotter, precis som om det vore en hund :D

Fina Mango! Jag har en liten röd sak här hemma som tycker det är görtrist att han inte alltid bor här :)

Syns snart igen!

Maria Andersson sa...

Hej!
Härliga bilder från resan :-)
Ha det så bra.

Mvh Maria & Ravin